חוק שירותי התעופה

חוק שירותי התעופה, המוכר גם בתור חוק טיבי, נועד לסייע לנוסעים במקרים של עיכוב או דחייה של הטיסה ואף בעת ביטולה. כיום, אנו שומעים יותר ויותר על סיפורים העוסקים במקרים אלו; מצבים המובילים לכדי תסכול רב – ללא כל ספק. בהתאם, כדי שכל אזרח במדינה אשר חווה זאת בעצמו יוכל לברר האם הוא עומד בתנאי קבלת הפיצוי – יש לפנות אל Figo. כדי להקל על הליך בירור הזכאות לפיצויים, צוות האתר יסייע לכם במקצועיות וביעילות תוך הניסיון וההכשרה המקיפים ביותר.

 

חוק שירותי התעופה: מה חשוב לדעת?

אף אחד מאתנו איננו חסין מפני עיכובים וביטולי בטיסות. למעשה, מצב מורכב זה יכול לקרות לכולנו – החל מאזרחים וותיקים, עולים חדשים, צעירים ובוגרים כמו גם אנשים בעלי נכויות. כמו כן, חשוב לציין כי גם עובדים רמי דרג, הנוהגים לטוס לחו"ל לעיתים קרובות, יכולים לחוות על בשרם תקלות כאלו ואחרות אשר יכולות להוביל לכדי עיכוב רב בנמל התעופה. לאור כל זאת, נחקק חוק שירותי התעופה – המוכר גם בתור חוק טיבי.

חוק זה, אשר נחקק בשנת 2012, מתייחס למספר היבטים עיקריים. אחד מהם הינו איחור או עיכוב בטיסה. האם הטיסה התעכבה למעלה משעתיים? האם נאלצתם להמתין בשדה התעופה בין 5 ל-8 שעות? או שמא נאלצתם להמתין זמן ממושך בהרבה? בהתאם לכך ולמרחק הטיסה, תקבע גובה ההטבה שתקבלו.

כמו כן, ובמקרים בהם הטיסה התבטלה, תהיו זכאים להגיש בקשה לקבלת פיצויים. האם קיבלתם הודעה על ביטול הטיסה כ-14 יום ממועד הטיסה המתוכנן? או שמא נודע לכך במסגרת זמנים אחרת? בהתאם לכך, חשוב לוודא מהם זכויותיכם.

חוק שירותי התעופה

 

לקבל הסבר מפורט וייצוג מקצועי

חוק טיבי, או צו שירותי התעופה, מגן על זכויות הנוסעים ומסדיר אותן כראוי. מעוניינים לקבל הסבר מפורט על חוק זה? האם ברצונכם לברר על זכאותכם לפיצויים? צרו קשר איתנו עוד היום – וקבלו את השירות המקצועי והמדויק ביותר.

 

לפני שאתה יוצא מהאתר תרצה שנציג ייצור איתך קשר טלפוני בנושא?
הנציגים שלנו ישמחו להשיב לך על כל שאלה בעניין!