חוק ביטול טיסה

חוק ביטול טיסה נועד לסייע לנוסעים לאחר דחיית הטיסה או ביטולה. מדי שנה, ישראלים רבים מתכננים את חופשתם הארוכה בחו"ל; חופשה לאורכה הם יוכלו לאגור כוחות, להתאוורר מהשגרה וכמובן – לחוות חוויות חדשות ולראות מדינות מרתקות. עם זאת, לעיתים קרובות מדי הם אינם מגיעים ליעד. וזאת, משום שהטיסה שלהם מתבטלת. גם אתם חוויתם מפח נפש זה? כדי לקבל את המענה המדויק ביותר, אתם מוזמנים להיכנס לאתר Figo, למלא את השאלון הקצר – ולהבין האם אתם זכאים לפיצוי. במידה והתשובה חיובית – תקבלו את הליווי והייעוץ המקצועיים ביותר.

 

חוק ביטול טיסה: לברר את זכויותיכם

רבים מאתנו מנהלים שגרת עמוסה; סדר יום לאורכו אנו מתמרנים בין מגוון משימות. החל מעבודה במשרד, הקמת משפחה והטיפול בה ועד שמירה על קשר עם החברים הטובים – אין ספק שאנו מתמודדים עם משימות שונות ומגוונות. עם זאת, חשוב לא פחות לקחת פסק זמן מההמולה, לבקש ימי חופש ולתכנן את הנסיעה בחו"ל.

בחרתם את היעד אליו תטוסו? ארזתם את החפצים שלכם וכעת אתם עושים את דרככם לנמל התעופה? אין ספק שההתרגשות בשיאה. עם זאת, לאחר המתנה ממושכת לעלייה על המטוס, אתם מקבלים את ההודעה המאכזבת הבאה: הטיסה שלכם התבטלה.

לאחר נשימה ארוכה, אתם מצליחים סוף-סוף לחשוב בהיגיון. מה עכשיו? חשוב ביותר לברר האם אתם זכאים לפיצויים. במילים אחרות, בהתאם לחוק ביטול טיסה ישנם מספר תנאים אשר יאפשרו לכם לראות את האור בקצה המנהרה. בין אם הטיסה לא התקיימה ובין אם היא המריאה לאחר פרק זמן העולה על 8 שעות מהמועד שנקבע במקור, עליכם לברר את זכויותיכם.

 

לקבל את המענה המדויק

כל אחד ואחת מאתנו חולמים לצאת לחופשה ארוכה בחו"ל; חופשה מהנה לאורכה אנו ניצור זיכרונות וחוויות חדשים. עם זאת, כאשר הטיסה ליעד איננה יוצאת לדרכה כפי שנקבע, מומלץ לשתף פעולה צוות אתר Figo. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אתם מקבלים את המענה המדויק והמקצועי ביותר.

חוק פיצוי ביטול טיסה

חוק פיצוי ביטול טיסה נותן מענה מקיף עבור כל נוסע – בין אם מדובר באזרחים צעירים או וותיקים, עולים חדשים וכן הלאה. רבים מאתנו מבקרים בשדה התעופה לפחות פעם בשנה. בין אם לצורך ביקור קרובי משפחה, לימודים או שמא מדובר בחופשה מהנה – אנו נצפה לימים אלו בכיליון עיניים. עם זאת, לעיתים קרובות נאלץ להתמודד עם מצב לא נעים כלל וכלל – ביטול הטיסה. כדי לוודא האם אתם עומדים בתנאים השונים לצורך קבלת הפיצויים, מומלץ למלא את השאלון באתר Figo. בהתאם לנתונים המתקבלים משאלון זה, צוות המומחים של המשרד יסייע לכם – במקצועיות, בהבנה ובסבלנות הדרושים.

 

חוק ביטול טיסה

 

חוק פיצוי ביטול טיסה: לפעול במסגרת הדין

מדי חודש בחודשו יוצאות ונכנסות טיסות רבות לשדה התעופה בישראל. צעירים ומבוגרים כאחד מבקשים לקחת פסק זמן מסדר יומם העמוס. וזאת, כדי להתאוורר מהעומס, לנוח ולהצליח להביט בקדימה עם אנרגיה מחודשת. בין אם מדובר ביעד כזה או אחר, נתכנן מסע זה כראוי – כולל הזמנת כרטיסי הטיסה. עם זאת, במקרים שונים חברות התעופה מבטלות את הטיסה. בין אם בשל אובר בוקינג או נסיבות אחרות – מדובר במצב לא נעים. כמו כן, נדגיש כי ביטול זה נובע לא רק משיקול חברות התעופה, אלא גם לאור מצבים מורכבים אחרים.

כדי לתת מענה על כך נחקק חוק פיצוי ביטול טיסה. כלומר, חוק זה המוכר גם בתור חוק טיבי, מסייע לנוסעים לקבל פיצויים עקב אי-מימוש הטיסה. מעוניינים גם אתם לקבל זאת? רצוי לפנות אל מארגן הטיסה או המפעיל שלה. במקביל, נדגיש כי חשוב לקבל ייעוץ מקצועי; ייעוץ אשר יענה לכם על השאלות החשובות הבאות: האם אתם אכן זכאים להטבה? ואם התשובה חיובית – מהו השלב הבא עבורכם?

 

לעבד את הנתונים – ולקבל את התמונה המדויקת

כיום, ניתן להגיע לכל מדינה ומקום בעולם. כל שעלינו לעשות הוא להזמין כרטיס טיסה ולהגיע לשדה התעופה. עם זאת, מה קורה כאשר אנו מגלים כי הטיסה שלנו התבטלה? מדובר באכזבה – ללא כל ספק. במקביל לכך, חשוב לא פחות לברר את זכאותנו לפיצויים. מעוניינים גם אתם לבצע בדיקה זו? יש לפנות אל אתר Figo ולמלא את השאלון הקצר.

 

לפני שאתה יוצא מהאתר תרצה שנציג ייצור איתך קשר טלפוני בנושא?
הנציגים שלנו ישמחו להשיב לך על כל שאלה בעניין!