פיצוי בגין ביטול טיסה

מתעניינים בהיבט הבא: פיצוי בגין ביטול טיסה? הנה, סוף סוף ביקשתם ימי חופש מהעבודה, בחרתם יעד לטוס אליו והגעתם לנמל התעופה. עם זאת, לא תמיד חופשת חלומותינו מתנהלת על מי מנוחות – כאשר ביטול טיסה יכולה להשפיע לרעה על המשך הטיול שלנו. בין אם בשל תנאי מזג האוויר, בעיות מכניות או שמא מדובר בנסיבות אחרות – ביטול טיסה נובע ממגוון מצבים. עם זאת, כדי לברר האם מגיעים לכם פיצויים על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן, אתם מוזמנים לפנות אל צוות האתר Figo. ראשית, על ידי מילוי שאלון קצר תוכלו לדעת האם אתם אכן זכאים לפיצויים. אם התשובה חיובית, ניתן יהיה להמשיך בתהליך העבודה.

 

פיצוי בגין ביטול טיסה: נקודות שונות

מדי שנה אנו מתכננים את החופשה הבאה שלנו. בין אם ימי החג או שמא חודשי הקיץ הולכים וקרבים, אנו נבקש חופש מהעבודה ונתכנן את הטיול שלנו בחו"ל. עם זאת, ישנה מגמה בעייתית כאשר יותר ויותר טיסות מתבטלות לאורך השנים האחרונות.

כאמור, טיסות רבות מתעכבות ואף מתבטלות – עובדה המביאה לכדי עוגמת נפש. מתי טיסות מתבטלות? ישנן נסיבות רבות: החל מתנאי מזג אוויר אשר אינם מאפשרים טיסה, ענייני ביטחון שונים, תקלות שונות במטוס עצמו ועוד.

כך או כך, כאשר טיסה מתבטלת עלייכם לדעת את זכויותיכם – ולדרוש פיצויים. כיצד תעשו זאת? במצב בו טיסתכם כאמור מתבטלת, מומלץ למלא את השאלון באתר פיגו ולהזין את הנתונים במלואם. כך, תוכלו לדעת בדיוק רב היכן עומדים מבחינת החוק – ולתכנן את צעדיכם הבאים.

 

לסייע כראוי ללקוחות

הטיסה שלכם התבטלה? מעוניינים לדעת כיצד נקבע גובה ההחזר? בין אם מדובר בשאלה זו או אחרת, צוות המומחים של אתר Figo ישמח לסייע לכם בכך. כמו כן, צוות האתר פועל בסטנדרט עבודה מרשים, מחזיק בניסיון רב ובהכשרה המקיפה ביותר. כל זאת ועוד – כדי לסייע לקהל הלקוחות לקבל את המגיע להם.

פיצוי בגין ביטול טיסה

טיסה שהתבטלה

קיבלתם עדכון על טיסה שהתבטלה? מדי יום ביומו עוברים בשדה התעופה נוסעים רבים העושים את דרכם לעבר חופשת חלומותיהם. עם זאת, כאשר מתקבלת ההודעה על ביטול הטיסה – אין ספק שמדובר באכזבה. כך או כך, כדי לברר איזה פיצוי אתם זכאים לקבל מומלץ לפנות אל אתר Figo, הכולל בתוכו שאלון קצר ונוח לשימוש – בזכותו תוכלו לברר מהן הזכויות שלכם ולממש אותן כראוי. כמו כן, צוות עובדי האתר ילוו אתכם לאורכו של תהליך העבודה; ליווי המתבסס על ניסיון, ידע ומומחיות רבה.

 

טיסה שהתבטלה: בירור זכויות הנוסעים

רבים מאתנו עובדים שעות ארוכות כדי לנהל את חיינו בכבוד. כמו כן, רבים מאתנו דואגים לשמור סכום כסף בצד. וזאת, כדי שנוכל לצאת לחופשה – ולהתרענן כראוי. עם זאת, לעיתים אנו נאלצים להתמודד עם מצב לא פשוט: הודעה על טיסה שהתבטלה. בין אם היא לא התקיימה כלל ובין אם היא המריאה באיחור של למעלה מ-8 שעות מהמועד המופיע על הכרטיס, מדובר במצב לא נעים.

עם זאת, בשנת 2012 נחקק חוק טיבי. מטרתו של חוק זה למצוא את הפשרה הראויה בין הנוסעים לבין חברות התעופה. כך, ניתן יהיה לתת מענה מדויק על השיבוש בתכניות וכמובן – על עוגמת הנפש.

הפיצויים עצמם מגוונים למדי: החל ממזון ומשקאות, שירותי לינה, שירותי נסיעות מנקודה א' לנקודה ב' ועד השבת תמורה כספית בהתאם לסכום ששולם עבור כרטיס הטיסה. כמו כן, חשוב להדגיש כי נוסעים אינם זכאים להטבות במקרים בהם הועברו לטיסות אחרות – והגיעו לידע במועד המופיע על כרטיס הטיסה המקורי.

 

תנו לנו לעזור לכם

בבואנו לנמל התעופה, אנו מניחים כי נעלה על הטיסה בזמן שנקבע. עם זאת, ובין אם מדובר בשביתה, אובר בוקינג או שמא מדובר בחשש לחילול השבת – ביטול טיסה היא אירוע המתרחש לעיתים קרובות. בהתאם, כדי לברר האם אתם עומדים בתנאי חוק שירותי התעופה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו. תנו לנו לעזור לכם.

 

לפני שאתה יוצא מהאתר תרצה שנציג ייצור איתך קשר טלפוני בנושא?
הנציגים שלנו ישמחו להשיב לך על כל שאלה בעניין!