פיצוי על איחור בטיסה

סכום פיצוי על איחור בטיסה ייקבע בהתאם למשך העיכוב לצד היבטים אחרים. רבים מאתנו מצפים לחופשה השנתית שלנו;  פרק הזמן בו אנו נטוס ליעד יפיפייה בחו"ל. והנה, הגיע היום ואנו ומגיעים לנמל התעופה – אך הטיסה שלנו מתעכבת. למעשה, לאורך השנים האחרונות יותר ויותר טיסות מאחרות ואינן מגיעות במועד שנקבע. כך או כך, אנו נאלצים להתמודד עם ההשלכות של עיכוב זה. גם הטיסה שלכם איחרה? מעוניינים לברר האם אתם זכאים לפיצויים? צרו קשר עם נציגי האתר Figo, מלאו את השאלון הקצר שהכינו – ובהתאם לנתונים שהזנתם תוכלו לקבל את התשובה. כמו כן, צוות המומחים של המשרד יעניק לכם את הסיוע המקצועי ביותר.

 

פיצוי על איחור בטיסה: לשתף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים

חולמים לטוס לאירופה או לארצות הברית? או שמא תעדיפו לטוס ליעד קרוב בהרבה? בין אם אתם טסים עם קרובי המשפחה, בני הזוג או לבדכם, חופשה בחו"ל הינה מטרה אותה רבים מאתנו חולמים להגשים. בהתאם, כאשר מגיע הרגע המיוחל ואנו עושים את דרכנו לנמל התעופה – נספור את הדקות עד הגעתה של הטיסה.

עם זאת, לאורך השנים האחרונות אנו שומעים על יותר ויותר מקרים בהם הטיסות מתעכבות. בין אם מדובר בנסיבות כאלו או אחרות, כאשר הטיסה מתעכבת – חשוב ביותר לברר על זכאות לפיצוי. החוק הישראלי, המוכר אצל רבים גם בתור חוק טיבי, מגדיר את התנאים והנסיבות בגינן נוצר האיחור בטיסה. כמו כן, הוא מתייחס אל היקף הפיצויים – בהתאם לעיכוב שנוצר.

במילים אחרות, החל ממרחק הטיסה, פרק הזמן בו הטיסה איחרה ועוד – כך גם ייקבעו כספי הפיצויים עבור הנוסעים. נדגיש כי את תהליך בירור הזכאות לפיצוי יש לבצע בסיועו של מומחה. כמו כן, במידה ונמצאתם זכאים – שיתוף הפעולה ימשיך עד לכדי קבלת כספי הפיצויים.

 

ליווי מקצועי עד התוצאה הרצויה

הטיסה התעכבה? העברתם שעות ארוכות בנמל התעופה על חשבון ימי החופשה שלכם? כדי לברר האם אתם זכאים לפיצויים, מומלץ לפנות אל נציגי האתר Figo ולבקש מהצוות לסייע לכם שלב אחר שלב – במקצועיות וביעילות רבה. כל זאת, עד קבלת התוצאה הרצויה.

 

פיצוי בגין איחור טיסה

פיצוי בגין איחור טיסה ייקבע, בין היתר, בהתאם לזמני העיכוב. לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים טסים לחו"ל – מתוך רצון להכיר מקומות חדשים וליהנות מאיכות חיים גבוהה. עם זאת, רבים מהם סובלים מעיכובים ביציאתה של הטיסה. מעוניינים לברר האם אתם זכאים לפיצויים? אתם  מוזמנים למלא את השאלון שיצר אתר Figo. מדובר בתהליך יעיל, נוח ונגיש באמצעותו תוכלו לקבל את המידע המדויק ביותר בנוגע לזכאות ההטבה. אם וכאשר התשובה הינה חיובית, צוות האתר יעמוד לרשותכם ויסייע לכם תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה.

 

פיצוי על איחור בטיסה

 

פיצוי בגין איחור טיסה: בהתאם למשך האיחור ומרחק הטיסה

מדי שנה, ניתן לראות את נמלי התעופה בארץ עמוסים בבני אדם – אלו המתכננים לטוס למדינות אחרות ואלו החוזרים לארץ בשעה טובה. אכן, טיול במקומות חדשים הינו הרפתקה מהנה; חוויה אותה רצוי לחוות כמה שיותר. עם זאת, נוסעים רבים מתלוננים על קשיים בדרך ליעד הנחשק. הטיסה שלכם התעכבה? ייתכן ומגיע לכם פיצוי בגין איחור טיסה.

כדי לסייע במצבים בהם הטיסה התעכבה או שמא התבטלה, נחקק חוק שירותי התעופה – אשר מוכר בפי רבים בשם חוק טיבי. במסגרת חוק זה, נקבע למשל גובה הפיצוי במקרה של איחור הטיסה. במקביל, נדגיש כי כאשר איחור הטיסה איננו עולה על שעתיים – חברות התעופה לא מחויבות להעניק לנוסעים פיצוי.

כמו כן, בין אם מדובר באיחור בן שעתיים או שמא מדובר בפרק זמן ממושך יותר, חשוב לפנות להסתייע בפלטפורמה אותה מציעה פיגו; אתר הכולל בתוכו שאלון אליו יש להזין את מלוא הנתונים. כך, בהתאם לנתונים תוכלו לדעת היכן אתם עומדים – ומהן זכויותיכם.

 

לפעול בהתאם לדין הישראלי

ביליתם שעות ארוכות בשדה התעופה עקב איחור הטיסה? יש באפשרותכם לברר האם אתם זכאים לפיצוי! בהתאם למשך העיכוב, כך גם יקבע גובה הפיצוי – כאשר צוות האתר Figo יסייע לכם ביעילות ובמקצועיות רבה. כל זאת ועוד, בהתאם לדין הישראלי.

 

לפני שאתה יוצא מהאתר תרצה שנציג ייצור איתך קשר טלפוני בנושא?
הנציגים שלנו ישמחו להשיב לך על כל שאלה בעניין!