חוק טיבי טיסות

מחפשים בגוגל: חוק טיבי טיסות? אם אתם מתכננים את החופשה הקרובה שלכם בחוץ לארץ, חשוב להיערך לכך ככל הניתן. במילים אחרות, לצד אריזת החפצים והזמנת החדרים, יהיה עליכם לקחת בחשבון היבט חשוב נוסף: הסיכויים כי הטיסה תתבטל. במקרים בהם הדאגה הופכת למציאות, חשוב ביותר להכיר את החוק אותו קבע חבר הכנסת טיבי. כמו כן, חשוב לא פחות לפנות אל אתר Figo המתמחה בתחום התעופה האזרחית והמסחרית וכולל צוות עובדים מנוסים ומוכשרים.

חשיבותו של חוק טיבי טיסות

לאורך השנים האחרונות, טיול במדינות שונות הוא כבר לא עניין של מה בכך. למעשה, רבים מאתנו מפנים לעצמם ימי חופש לאורך השנה. וזאת, כדי לחקור את העולם ואת כל הנופים, המאכלים והתרבויות שיש לו להציע. עם זאת, לא תמיד חוויה זו תלך על מי מנוחות, להפך. במילים אחרות, במקרים רבים הטיסה תתעכב או תתבטל.

כדי לתת מענה מדויק למצב זה, נחקק חוק טיבי. כלומר, חוק זה המוכר גם בתור חוק שירותי תעופה, חל על כל הטיסות היוצאות ונכנסות אל ישראל. כמו כן, חוק זה, אשר נחקק בשנת 2012, מתייחס גם לטיסות הכוללות עצירת ביניים.

חוק טיבי מחזיק ביתרונות רבים. כמו מה למשל? ראשית כל, חוק זה מונע התנהלות עבר בה חברות שונות מוכרות כרטיסי טיסה לנוסעים – גם כאשר הן יודעות כי הטיסה לא תצא לפועל.

כמו כן, ובין אם מדובר בעיכוב, ביטול או רישום יתר של הטיסה, תוכלו להגיש בקשה לפיצויים באופן רטרואקטיבי – החל מאוגוסט 2012. במקביל לכך, כדי לוודא כי אתם אכן עומדים בתנאי קבלת הפיצוי,

 

מהן האפשרויות העומדות לרשותכם?

סרבו להעלות אתכם לטיסה בשל רישום יתר? הטיסה התעכבה או בוטלה? יש לכם מה לעשות! צרו קשר עוד נציגי אתר Figo וגלו מהן האפשרויות העומדות בפניכם. בהתאם לתנאים השונים, כך עובדי המשרד ילוו ויעניקו את השירות המדויק ביותר.

חוק טיבי ביטול טיסה

במסגרת חוק טיבי ביטול טיסה, הנוסעים יוכלו לקבל פיצוי או הטבה. כדי לוודא את זכאותכם, חשוב ביותר לברר את התנאים השונים כמו גם מהי ההגדרה לביטול טיסה. במילים אחרות, כאשר פרטיה של הטיסה משתנים ואינם עולים בקנה אחד עם המידע המופיע על הכרטיס – יש באפשרותכם לקבל את התגמול הרלוונטי. כדי לברר זאת, מומלץ לפנות אל צוות אתר Figo. המומחים של אתר זה ילוו אתכם לאורכו של התהליך כמו גם ייצגו אתכם במקצועיות רבה מול הגופים הרלוונטיים.

חוק טיבי טיסות

 

חוק טיבי ביטול טיסה: להגיש את התביעה כהלכה

ישראלים רבים נהנים לטוס לחוץ לארץ ולהתאוורר מעט במדינות אקזוטיות וחדשות. בין אם בחגים, חופשת הקיץ הארוכה או שמא במועדים אחרים – טיול למקומות חדשים ומסעירים ישברו את השגרה, יספקו לנו את המנוחה וכמובן – יאפשרו לנו ליצור חוויות חדשות. עם זאת, ולאור העובדה כי צצות בעיות שונות במסגרת הטיסה ליעד, נחקק חוק טיבי – כחלק מייעול שירותי התעופה הישראליים.

בבסיסו של חוק טיבי עומד הרעיון המרשים הבא: פיצוי הנוסעים עקב ביטול הטיסה. כמו כן, חוק זה מתייחס לשינויים אחרים בטיסה אשר אינם תואמים לתנאים המקוריים המופיעים על כרטיסו של הנוסע. כמו כן, נדגיש כי חוק זה מתייחס, בין היתר, אל עצירת ביניים שהתבטלה.

בהתאם, כדי שגם אתם תוכלו לברר האם מגיעים לכם פיצויים, מומלץ להיכנס לאתר של Figo ולהקליד את הנתונים המלאים. בהתאם לתשובה שתתקבל, כך תוכלו לקבל את הסיוע והליווי המקיף ביותר. כלומר, בהתאם לנסיבות הביטול, הזמן בו התקבלה הודעת הביטול ועוד – כך ניתן יהיה להגיע אל סכום הפיצוי ולדרוש אותו.

 

סטנדרט עבודה גבוה וחסר פשרות

יש ביכולתו של ביטול טיסה להביא לעגמת נפש. עם זאת, כדי להתמודד עם מצב זה כראוי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל אתר Figo. לאחר עדכון הנתונים בשאלון שהכינה מחלקת Figo, ניתן יהיה להתקדם בתהליך העבודה ולפעול תוך סטנדרט עבודה מרשים.

לפני שאתה יוצא מהאתר תרצה שנציג ייצור איתך קשר טלפוני בנושא?
הנציגים שלנו ישמחו להשיב לך על כל שאלה בעניין!