פיצוי מיידי על עיכוב בטיסה

פיצוי על עיכוב בטיסה יסייע לנו לאור עוגמת הנפש שנוצרה. רבים מאתנו משקיעים זמן רב בעת תכנון החופשה הבאה לחו"ל: החל מבחירת היעד, המלונות בהם נישן וכמובן – רכישת כרטיס הטיסה. ארזתם את התיקים לבד, הגעתם לשדה התעופה והטיסה התעכבה? בהתאם למשך העיכוב, כך תוכלו לקבל את הפיצויים להם אתם זכאים. בין אם מדובר בעיכוב של שעתיים, 8 שעות או יותר – אתם מוזמנים להיכנס לאתר Figo, למלא את השאלון הקצר שעובדיו יצרו – ולברר האם אתם זכאים לפיצויים. בהתאם לנתונים השונים, תוכלו להתחיל בשיתוף הפעולה עם מומחים אלו.

 

פיצוי על עיכוב בטיסה – בהתאם לחוקים שנקבעו

כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים בשאיפות שונות. החל מרכישת השכלה, חיפוש אחר מקצוע יוקרתי ויציב ועד הקמת משפחה – מדובר בשאיפות חשובות ביותר. עם זאת, רבים מאתנו נשאבים לסדר יום עמוס זה ונכנסים במהרה לשגרה. במצבים אלו מומלץ ביותר לקחת פסק זמן ולתכנן חופשה בחוץ לארץ.

לקחתם מספר ימי חופש מהעבודה? קבעתם את היעד הבא והזמנתם כרטיס טיסה? הכול טוב ויפה, אך ייתכן ותאלצו להמתין שעות רבות בשדה התעופה – להמראתה של הטיסה. במצבים מורכבים אלו, בהם נוצר עיכוב בטיסה אנו חווים תסכול רב. עם זאת, יש מה לעשות! חשוב לברר את זכויותינו – ולקבל את הפיצוי המגיע עקב עוגמת הנפש.

מתעניינים גם אתם בכל הנוגע לפיצוי על עיכוב בטיסה? בצדק! במסגרת חוק שירותי התעופה, אשר נחקק בשנת 2012, נקבעו תנאים שונים לפיהם ניתן לקבל פיצוי. מעוניינים לגלות האם גם אתם זכאים לכך? מומלץ לפנות אל אתר Figo.

פיצוי על עיכוב בטיסה

 

לענות על כל שאלה במקצועיות

בהתאם לעיכוב הטיסה, כך תהיו זכאים לפיצויים. גם אתם חוויתם מצב מורכב זה? מעוניינים לקבל את המידע המקיף ביותר? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל נציגי האתר Figo. צוות המומחים של האתר יעניק את הליווי והייצוג המקצועי והאיכותי ביותר. בהתאם, הם ישמחו לענות על כל שאלה ופניה.

 

לפני שאתה יוצא מהאתר תרצה שנציג ייצור איתך קשר טלפוני בנושא?
הנציגים שלנו ישמחו להשיב לך על כל שאלה בעניין!