איחור בטיסת קונקשן

איחור בטיסת קונקשן היא מצב לא פשוט – אך ניתן לקבל על כך פיצויים. לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים טסים לחו"ל, כאשר טיסות רבות אף כוללות עצירת ביניים. בין אם מטעמי חסכון ובין אם מדובר בנסיבות אחרות, עצירת ביניים זו הינה פעולה נפוצה ביותר. עם זאת, לעיתים קרובות מדי נדמה כי טיסת הקונקשן מתעכבת ואף גורמת לתסכול בקרב הנוסעים. מעוניינים לדעת אם אתם עומדים בתנאים לפיצוי כספי? צרו קשר עוד היום קשר עם צוות האתרFigo  – אשר כולל עובדים מומחים, מוכשרים ומנוסים. לכל שאלה – נשמח לסייע לכם בסבלנות רבה.

 

איחור בטיסת קונקשן: לקבל את הסיוע המקצועי

אחת ההנאות הגדולות ביותר היא טיסה לחוץ לארץ. החל מבחירת היעד האקזוטי, תכנון משך החופשה, הזמנת המלון ועד רכישת כרטיסי הטיסה – היבטים אלו יקרבו אותנו לעבר הגשמת החלום: פסק זמן משגרת היום-יום ויצירת חוויות חדשות ומהנות. נדגיש כי במקרים רבים נוסעים שונים יתכננו את הטיסה שלהם – תוך עצירת ביניים בדרך. כלומר, בין אם מדובר בטיסה ליעד רחוק או שמא ברצונכם לחסוך בעלויות הטיסה, טיסת החיבור הזו תחבר את הנוסעים ליעד על ידי החלפת המטוס באחד משדות התעופה.

עם זאת, מה קורה כאשר ישנו איחור בטיסת קונקשן? מדובר במצב מורכב ולא פשוט כלל וכלל. הרי גם כך עומד בפני הנוסעים מסע ארוך עד אשר יגיעו ליעד. עם זאת, כאשר ישנו איחור, במקום לכעוס מומלץ לשקול את האפשרויות העומדות בפנינו; אפשרויות הכוללות הגשת בקשה לפיצויים. וזאת, לפי חוק שירותי התעופה אשר נחקק בשנת 2012. חוק זה מגדיר את גובה הפיצויים בהתאם למספר פרמטרים. לכן, מומלץ לבקש ולברר האם גם אתם זכאים לכך.

 

לפנות אל המומחים

במסגרת שירותי התעופה, נחקקו חוקים אשר נועדו להגן על הנוסעים – כאשר חוק טיבי הוא הבולט מתוכם. בהתאם, במידה וטיסת הקונקשן התעכבה או התבטלה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות צוות האתר Figo אשר יעניק מענה מדויק על בעייתכם.

 

איחור בטיסת קונקשן

איחור טיסה

איחור טיסה איננו מצב אידאלי. עם זאת, יש מה לעשות! בהתאם לזמן העיכוב כמו גם מרחק הטיסה, כך ניתן יהיה לקבוע את גובה הפיצויים. כמו כן, ובטרם תתחילו בהליך בקשת הפיצויים, מומלץ ביותר לברר האם אתם אכן עומדים בתנאים השונים. במקרים אלו, יש לפנות אל אתר Figo, אשר מתמחה בתחום התעופה האזרחית והמסחרית. במסגרת הסיוע שאתר זה מציע, הלקוחות יתבקשו למלא שאלון קצר. בהתאם לנתונים שיתקבלו – ניתן יהיה להתחיל בטיפול המקצועי. כל זאת, לאור ניסיונם האישי של צוות העובדים; ידע המתבסס על עבודה עם למעלה מ-300 חברות תעופה.

 

איחור טיסה – יש למי לפנות!

לאורך השנה אנו חולמים על היום בו נצא לחופשה חלומית; הרפתקה במסגרתה נוכל לשבור מעט את השגרה ולהתרענן כראוי. כדי לתכנן חופשה זו כהלכה, עלינו לבצע מספר משימות עיקריות. כמו מה למשל? ראשית כל, חשוב לבחור את היעד כמו גם את העונה לאורכה מומלץ לטייל. בנוסף, יש להזמין את כרטיסי הטיסה הלוך-חזור. בין אם באמצעות סוכנים, חברות התעופה או שמא דרך גורמים אחרים – עומדות בפניכם אפשרויות שונות דרכן תוכלו לרכוש את כרטיס הטיסה – ובמחיר משתלם.

עם זאת, בבואנו לנמל התעופה ייתכן ונתמודד עם המצב המתסכל הבא: איחור טיסה. כדי לתת מענה על מקרים אלו נחקק חוק טיבי; חוק אשר מטרתו לסייע לנוסעים ובעגמת הנפש אותה הם חווים.

בהתאם, ובין אם העיכוב בטיסה הוא באחריותה של חברת התעופה ובין הוא מגיע כתוצאה מנסיבות אחרות – רצוי לברר את זכאותכם לפיצוי או הטבה.

 

לפתור את הבעיה – בזכות הניסיון וההכשרה

לאורך השנים האחרונות, אנו שומעים על יותר ויותר סיפורים בהם נוסעים הגיעו לשדה התעופה ונאלצו להמתין זמן רב לאור עיכובים בטיסה. אם גם אתם חוויתם זאת ומעוניינים לברר האם אתם זכאים להטבה או לפיצויים, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו. צוות האתר ישמח לענות על כל שאלה באופן המדויק והמקצועי ביותר.

 

לפני שאתה יוצא מהאתר תרצה שנציג ייצור איתך קשר טלפוני בנושא?
הנציגים שלנו ישמחו להשיב לך על כל שאלה בעניין!